Gå til innhold

Festeblødning..


Gjest

Anbefalte innlegg

..etter at jeg har testet positivt? Eller er ting på vei rett i dass nå?

Er ikke mye blod det er snakk om, bare litt rødlig i utfloden.. Blerk! Etter termin å regne er jeg fem uker på vei.. Var sånn det begynte da jeg hadde SA i januar, da begynte det med litt brunlig utflod på morraen, og på natta kom alt blodet i strie strømmer.. Er livredd for at det samme skal skje igjen..Urk!

Noen som har noen trøstende ord til meg? Egne erfaringer?

 

Klem fra ei nervøs tuppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke kommer mer er det sikkert ingenting =)

det fester seg jo ca 1 uke etter befruktning (tror jeg), men kan jo komme en liten blødning likevel... Jeg krysser fingre og tær ;)

Lykke til, og si i fra hvordan det går!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt første svangerskap visste jeg ikke att jeg var gravid før det var gått ca 5-6 uker. Jeg trodde jeg fikk mensen, men det var liksom bare bjunnelsen slik det pleier å være hver gang, men så ble det stopp med det. og jeg var gravid:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet mitt i midten av februar. Den gangen merket jeg ingenting. Er gravid igjen (utrolig men sant) denne gangen hadde jeg festeblødninger i fosterets uke 2(uke 4 etter legenes regning, selv om det er fysisk umulig). Håper det går bra denne gangen. Krysser alt jeg har for din del og håper det går bra med deg denne gangen. Sikkert bare festeblødninger. Går over etter et par tre dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde noe lignende i går.

 

Hadde sex.. og måtte på do etter det. Da kom det ganske mye blod, men det var helt klart og rødt. Ikke noe grumsete eller brunt.

 

Kom bare akkurat når jeg tørket. I dag har det kommet bitte litt "gammelt" blod. Litt usikker på om det er festeblødning, er sånn ca 6+5. Syntes det virket rart..

 

Typen spurte :stakk eg an for langt inn? hihi.. de er no litt skjønn.

 

Spent på hva som foregår jeg også.

 

Krysser fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...