Mikkemafian Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei.. Vil bare melde meg inn her, jeg... Det er på tide å tenke på søsken til lille trille. Det tok lang tid før hun kom, så vi nøler ikke med å prøve igjen. Satser på at vi slipper prøverør denne gangen, men må man, så må man...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hei, velkommen hit! Masse lykke til med prøvingen. Håper det klaffer raskt og at dere slipper prøverør denne gangen!
Juicy med spirer! Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Heia! Velkomme inn hit ) Håper dere får en spire fort som bare det og at du kan gå videre til 1.trimester...
Lala & Po Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hei og velkommen. Har ikke vært her så lenge selv, men har visst blitt litt avhengig om tiden Hvor gammel er barnet ditt? Spennende å sette i gang med søsken. Jeg har en datter på 2 år og vi skal sette i gang i april for å forsøke oss på søsken til henne. Gleder oss veeeldid!! Lykke til med søskenprosjektet deres også.
Mikkemafian Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Lille vennen er 5 mnd nå. Så hvis det klaffer med en gang, kan det være vi angrer oss litt, men sannsynligheten er vel større for at det er like greit å kjøre på....
Lala & Po Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 5 måneder. Ja det blir tett Men det går jo bra det også. Venninen min sitt barn var 6 måneder da hun ble gravid med nr 2. Hatt et ganske tøfft år, men nå storkoser de seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå