Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Vil bare melde meg inn her, jeg... Det er på tide å tenke på søsken til lille trille. Det tok lang tid før hun kom, så vi nøler ikke med å prøve igjen. Satser på at vi slipper prøverør denne gangen, men må man, så må man...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, velkommen hit!:)

Masse lykke til med prøvingen. Håper det klaffer raskt og at dere slipper prøverør denne gangen!

Skrevet

Heia!

Velkomme inn hit ;))

Håper dere får en spire fort som bare det og at du kan gå videre til 1.trimester... :)

Skrevet

Hei og velkommen.

Har ikke vært her så lenge selv, men har visst blitt litt avhengig om tiden ;) Hvor gammel er barnet ditt? Spennende å sette i gang med søsken. Jeg har en datter på 2 år og vi skal sette i gang i april for å forsøke oss på søsken til henne. Gleder oss veeeldid!!

Lykke til med søskenprosjektet deres også.

Skrevet

Lille vennen er 5 mnd nå. Så hvis det klaffer med en gang, kan det være vi angrer oss litt, men sannsynligheten er vel større for at det er like greit å kjøre på....:)

Skrevet

5 måneder. Ja det blir tett ;) Men det går jo bra det også. Venninen min sitt barn var 6 måneder da hun ble gravid med nr 2. Hatt et ganske tøfft år, men nå storkoser de seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...