Gå til innhold

Huff,vi har så sjeldent sex=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min tar sjeldent intiativ til sex,virker ikke som han har lyst på sex så ofte:(Det har vært slik alltid egentli,untatt de første månedene av forholdet vårt da:)Da hadde vi d supert seksuelt! Jeg er vel ganske dårli til å ta intiativ,men de gangene jeg prøver har jeg ofte blitt avist også..Så jeg gidder sjeldent å prøve nå!!Huff,d er så frustrerende,jeg synes at et bra sexliv er vedig viktig!

De gangene vi først har sex,føler jeg ofte at d blir litt "rart".Jeg blir liksom litt sjenert å klarer ikke å slappe av!!Huff,huff!!

Ellers har vi jo d kjempe bra sammen,og jeg er ikke i tvil om at han elsker meg.Han er bare ikke som de fleste andre gutter som vil ha sex hver dag(skulle ønsket det)Flere som har d slik?Tar gjerne imot tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg vet hvordan du har det!! Jeg har det slikt selv, min dame er heler ikke intiativ til sex, jeg har vært frustrert en god stund nå.

Det høres dumt ut, men jeg er en veldig glad i sex og kan tenke med det ganske mange ganger om dagen. Og når hun er slik så føler jeg at det er jeg som er problemet.

Det hjelper ikke å ikke mase heler, tar jeg ikke int. så blir det ikke noe på meg heler.

Det er utrolig tungt å ha det slikt, men hva kan jeg gjøre????

Tar gjerne i mot tips. Er ikke sex godt, og hva kan et par som er glad i hverandre gjøre for å fikse opp dette?

Skrevet

Det er med sex som med mat: får du ikke nok tenker du på det hele tiden. Og det er veldig ødeleggende.

Vi har vært sammen i mange år, hun tar aldri initiativ, har aldri gjort det, og jeg er møkka lei! Sex er deilig, gratis og fysisk viktig for mennesket som energi- og inspirasjonskilde. Dama mi klarer ikke å få dette inn i skallen, umulig!!!!!!!

Til dere som har ei kåt jente: ta vare på henne! hun er en sjelden skatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...