Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 jeg syns d er så deilig og slappe av med et bad en gang i uken..lurte på om dette faktisk er helt trygt?? noen som sa til meg at det kunne sette fødselen i gang?!? er 24 uker i morgen. Lillegutt sparker voldsomt når jeg bader, er d fordi han blir for varm?!? prøver og ikke ha så altfor varmt vann men litt varmt må d jo være liksom..vil ikke gjøre noe galt liksom.. takker for svar:) Men svar helst bare visst du er ganske sikker i din sak..
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Dette er helt ufarlig! Man skal bare passe på at vannet ikke er for varmt, slik at fosteret blir overopphetet. Ellers er det evt bading etter at slimproppen er gått som ikke anbefales.
*Super*Mamman* Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Klart du kan bade, men det anbefales ikke å bade i bobblebadekar pga høyere mengde bakterieflora + at bobblene muligens kan starte fødsel.. Men "vanlig" bad er helt ok..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Du klarer ikke bade i så varmt vann at det blir skadelig! Kos deg med badet, vann mot hud gir deg masse endorfiner og! Og de trenger vi nå som vi er gravide!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 oki. takk:) heldigvis! løpe og fylle i karet! men er litt usikker på hva som er for varmt vann jeg da...?! men er vel litt vanskelig og forklare d..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Det er jo mange som føder i badekar på sykehuset. Visst fødselen først er i gang kan et varmt bad hjelpe på riene og intensivere dem. Derimot visst det bare er falske rier kan en varm dusj/bad virke motsatt. Det skal ikke være farlig med et avslappende bad så tidlig i graviditeten, så lenge alt er som det skal fra før. Somregel sitter man ikke i veldig varmt vann i laaaange tider heller, temperaturen synker gjerne fort mens man sitter der og. Kos deg du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå