Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 noen som har erfaring med hemorider?er det vanskelig å bli kvitt? hva hjelper og hvor man får kjøpt det?håper mange gidder å svare meg siden jeg har så lite peiling... (hva kjennetegner hemorider?)
trollmor32 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg var så "heldig" å få hemorride helt på slutten av forrige sv.sk. Den var ikke vond eller plagsom, stakk bare utafor- som ei "drue".... etter fødselen trakk den seg tilbake, men har dukket opp igjen hvis jeg har hatt perioder med hard mage etc... Nå, er i uke 40, har jeg to søte små der bak. det hender de er vonde, men da smør jeg med alcos-anal. Fås reseptfritt på apoteket og virker bra! Håper de har tenkt til å forsvinne etter fødselen.........
venter x3 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Med skikkelig vonde hemorroider må du ha scheriproct, de er smertelindrende også, men de må du ha resept for å få. Jeg greier med godt til daglig med alcos-anal, men blir det riktig ille, så må jeg få scheriprokt ja.. Bruker både stikkpiller og salve.. Ellers er det beldig viktig å holde magen iorden, altså ikke få treg mage. Trimme, spise grovt osv. Jeg synes biola yoghurt hjelper godt hvis jeg merker det. Tar litt om kvelden, og på fastende mage om morgenen..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 men blir dere kvitt det?forsvinner de helt?
venter x3 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg fikk de i løpet av fødselsen med nr en, og hadde de til han fyllte 1 år. Var skikkelig trasig. Nå er han 2,5 år, og de har kommet og gått., Vet at dette svangerskapet nok vil gjøre det verre.. Så jeg må nok ta de bort hos legen.. Evt operere, vet ikke hva de gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå