Gå til innhold

oppblåst mage!!!!!!! noen tips for å få den normal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen holder på å sprenges. SPiser ikke noe annet enn vanlig, men har siste dagene hatt en struttende, luftfull mage. skikkelig irriterende og plagsomt. Noen som vet om en vidunderkur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aktivia? vet ikke helt hva den hjelper mot, men reklamen har brent seg inn i hodet! :P

Skrevet

Gå en tur, setter virkelig fart på sakene hos meg:P

Skrevet

Stressmage?

Roe ned, varmeflaske på magen er godt. Særlig om det er veldig smertefullt og det ikke vil ut.

Te av peppermynte, fennikel, anis eller karve er bra.

Skrevet

Ja:-)

Kjøp Vita Biosa i helsekosten og begynn med 1 ts om dagen. Etter et par dager kan du øke doseringen til 1-2 ss morgen og kveld. Bland gjerne i juice for det smaker ikke spesielt godt:-)

Men det funker fint mot oppblåst mage og virker også rensende på tarmsystemet:-)

Skrevet

for meg er det eneste som hjelper å ikke spise brød-eller gjærbakst generelt.......

spiser heller knekkebrød, og en yoghurt med musli om dagen /evt melk og musli- da får jeg til å gå på do hver dag også......

Skrevet

....og sånn direkte der og da; inn på badet og legg deg med rompa i været så lufta finner veien ut ;o)

Skrevet

Jeg kan anbefale Biola som yoghurt eller drikke. Fås i de fleste matbutikker.

Ellers Idoform-kapsler kjøpt reseptfritt på apoteket.

Skrevet

kun et glass med nyco...helt fin etterpå...

Skrevet

Mannen min er rå på magemassaje som gjør underverker.

Rolige, sirkulerende bevegelser, må bruke litt "tyngde", altså ikke bare stryke lett på magen, men litt dypere massasje.

(og nei, det ender ikke med at jeg promper i vei mens han holder på, så ikke få sånne bilder i hodet, he he. men det får ting til å skje etterhvert...)

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...