Nemi:) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er idag på dag 17 i syklusen og ikke funnet el enda, mange som har lange sykluser her? Hadde sist tr i 14 dager og begynte å teste med cb el-tester rett etterpå. Er det sånn at 28 dager er det vanligste?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Det er vanligst å ha rundt 28 dager ja. Jeg har sykluser på 27-29 dager og har EL på dag 16-18. Så man kan ha "normal" syklus selv om EL er sen. Håper du finner EL snart, lykke til! Husk å teste på ettermiddagen hvis du ikke gjør det allerede;)
Nemi:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Tester på ettermiddagen ja, så godt det lar seg gjøre:) Dette var første mnd etter p-sprøyte og p-piller at jeg har hatt ordentlig mens så hadde håpet el ville slå ut å, for det gjorde den ikke sist mnd.. Får bare fortsette og teste og krysse fingrene:)
Cillepille Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Har 35 dagers sykluser, litt kjedelig men men sånn er det bare;-)
Dotten Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Jeg har sykluser på ca 28-29 dager. Sjekket med el-tester for første gang nå denne pp'en (den 20!!! Ugh!!), og fant el på ca dag 15! Så det stemmer ganske bra med el midt i perioden Lykke til!
Underveis --> Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg holder jo på med denne fertilitetsmonitoren og har aldri testet med el-tester tidligere. Er det slik at man alltid har nøyaktig 14 dager fra el til tr? Uten å ha tellt syklus tidligere (bortsett fra forrige syklus som var 29 dager), så mener jeg at de har vært rimelig rundt 4 uker. Nå er jeg på dag 17 i syklus, og har ennå ikke hatt el iflg monitoren, selv om den riktignok indikerer at det er like før. Vil min syklus da altså garantert gå over 31 dager? Er det også vanlig å variere opptil flere dager på syklusene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå