Mamman til Mari Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Skal dere ha gjestebok i bryllupet?? Hvorfor/hvorfor ikke?? Ingen STOR avgjørelse å ta altså, hehe, men får bare ikke bestemt meg helt...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Skal ha. Fint med ei lita melding fra alle gjestene i etterkant. Signerer forsatt med anonym. Ps: Svar på meningsmålinga;o)
ChellBell - har født! Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Vi skal ha gjestebok. Jeg syns det kan være koselig å ha noen små hilsener fra gjestene som kanskje har lyst å si noe spesielt til oss, men som ikke hadde tale, på denne måten. ) Den kommer jo bare til å ligge der så folk skriver hvis de vil.
rampejenta - ny spire Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 det er jo et kjempe koselig minne for fremtida.. skulle jeg gifta meg her i Norge skulle jeg definitivt ha det, men vi er alene i Miami, så de er jo ikke vits i
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har tenkt på det, men tror ikke vi gidder å ha det...var i bryllup i fjor der det var gjestebok, og de fleste gjestene (inkl. meg) syntes bare det var pes å skrive i den gjesteboka....de fleste skriver jo fine kort med de beste ønsker osv sammen med gavene! Blir litt smør på flesk etter min erfaring....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå