Bærta å babyn Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 slo nettopp på, hva gikk jeg glipp av? hvor kommer Christine fra?
klg,2 boys now:) Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 huff ja blir flau æ..hvem som blir kjempe grinete på butikken når du har med deg mannfolk som du skal liksom bli sammen..
Minnie Mom Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Ville i utgangspunktet ikke dratt med 6 mannfolk på barnemøbel shopping.. heller ikke garasjerydding eller støvsuging under sofaen.. ;o) Tror jeg hadde funnet på noe litt mer morsomt..
klg,2 boys now:) Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 hehe helt enig.artig de som var i hunderfossen.vært kjekt å hatt 6 mannfolk hjemme som kunne gjort alt arbeid jeg ikke kan..hehe..plukket ut en elekriker,rørlegger og snekker..hehe...nei holder meg til gubben jeg tror jeg.
Mor&barn Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Ser for meg programmet omvendt. Pappa søker kjæreste. 2. gang de møtes må kvinnfolka vaske hele huset hans. Trur det er flere enn han ene som hadde valgt å dra da ja
Den lille prinsesse Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Gud for en monsterdame! Ikke rart hun er singel... 2. daten = Rydd rommet til ungene mine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå