ops-We-did-it-again. Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 som hører til en stellekommode som jeg kjøpte for snart 5 år siden, på jysk. Kommoden er genial og jeg syntes det var supert med badekaret oppi øverste skuffe den første tiden. Fekk badet barnet i rett høyde ol. Det jeg lurer på nå, er om noen vet om man kan kjøpe kunn nytt badekar m/ slange som passer oppi? Eller om jeg må belage meg på å kjøpe en balje el. til å ha på gulvet?
nr 4 er her<3 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 visst du har d badekaret enda så ville jg tatt d med meg på jysk å bare spurt de om du kunne fått kjøpt bare karet..eller på noen andre baby utstyrs butikker å hørt hvertfall...
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Sikkert mulig å få tak i på finn.no. Mange som bare bruker kommoden etter hvert og ikke trenger badekaret.
ops-We-did-it-again. Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 sambo har nok kastet badekaret, og han som alldri pleier å kaste noe... det var ingen dum ide å søke på finn, det skal jeg gjøre, ellers så skal jeg nok ta meg en tur til jysk å høre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå