Gå til innhold

Til alle dere som ammer (samme som småtroll 0-1)


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil bare oppfordre alle som har mulighet til det, å melde seg som morsmelkdonor ved barneklinikken på sykehuset der du bor!

Det er mange bitte små premature og syke babyer som sårt trenger overskuddet ditt.

 

Jeg er selv morsmelkdonor for andre gang. Det er litt arbeid med pumping og koking av flasker og pumpe, men det er så utrolig verdt det!! Det føles godt å vite at jeg gjør det jeg kan for at disse små hjelpeløse babyene skal få en bedre start på livet, og et lettere liv med et sterkere immunforsvar.

 

Man kan kun være donor frem til ens egen baby er 6 mndr. Min baby er 4,5 mnd nå, så jeg må snart slutte. Jeg leverer til Haukeland sykehus, og der har de STORT behov for donorer!!

 

Du får betalt en bestemt sum pr liter, men den tror jeg varierer fra sykehus til sykehus. (125 kr pr liter på Haukeland) og du får km-godtgjørelse og dekket alle utgifter. Pumpe får du også låne hvis ikke du har.

 

Ta kontakt med sykehuset ditt når du har fått igang produksjonen hvis dette er noe du kunne tenke deg å gjøre.

Send meg gjerne en PM hvis det er noe du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan.

 

:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har desverre ikke nok til å gi selv, men synes du gjør en veldig god jobb! Fødte mitt første barn tidlig, og hun var for liten til å spise selv. Så vi takker for den donormelken vår datter fikk.

 

Pumpa er jeg godt kjent med, da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...