TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Han var den jeg likte aller minst i starten, men nå synes jeg ikke han er så gale:-) Synes også Catarina virket litt mer ok, men det er sikkert fordi jeg så intervju med henne på god morgen.hehe...
Sjefsmegga Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Skikkelig real han...håper han vinner hele greia!
ღhælgelainnღ Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har også sans for Hugo. Håper han kommer langt. Catharina er ikke så verst hun heller. Men Vigdis syns jeg ikke noe om..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Liker han jeg. Virker som en ærlig og rederlig fyr. Kun nye derimot virka rimelig spesiell!
Mø schæl! Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. mars 2008 *Kremt*... duuuu, sitter du på noen opplysninger vi andre dødelige ikke vet om, eller :-)? Ja, blir jo bare LITT nysgjerrig nå da!
Mø schæl! Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. mars 2008 What??!! Atte, atte, atte.... jammen, jeg vil vite mer :-)!!!! Nå!!!!! Pliiiiis... :-)?
3 blå Skrevet 3. mars 2008 #17 Skrevet 3. mars 2008 Likte kanskje Hugo aller minst de første to ukene, men nå håper jeg at det er han som blir vinneren til slutt
Mø schæl! Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 3. mars 2008 Ååååååååååååh.......... ....... sikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå