Blomsterpiken og tullene Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 I dag har jeg blødd litt, etter endel spotting igår. Skal på avtalt førstegangskontroll midt på dagen i morgen, så jeg trooor jeg skal klare å vente til da, hvis ikke det tar seg opp. Leser på nettet at å blø er normalt, men at det samtidig kan være abort på gang. Kan man BLI mindre gal, eller...?! Er så forferdelig spent 9 + 0 idag, så jeg krysser fingrene hardt for at lille frø klamrer seg fast inni meg.
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 uff så ekkelt. Men jeg tror du kan slappe av. For er det noe gale følger det store eller moderate smerter med blødningen.Lykke til i morgen:) det går nok bra:)
1+1=2* Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har også blødd en del, men var på UL i dag og fikk se hjertet slå! Uvisst hvor blodet har kommet fra... Blod trenger altså ikke å bety noe galt, men jeg skjønner du er nervøs. Godt du skal på kontroll i morgen - da blir du sjekket og fulgt opp. Lykke til - og tenk positivt!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Tusen takk for noen beroligende ord Dette skal gå bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå