Turtelduen Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Åssen er formen? Åssen er du nå i forhold til før du fikk det? Åssen var du da du var gravid?
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 *rekker opp handen* Men jeg er nok et spesielt tilfelle. Formen er forskjellig fra dag til dag. Er også plaget med vondter de ikke finner ut av - og som blir værre når jeg tar medisin (Levaxin) De første 25-30 ukene av graviditeten var smertefulle. De resterende ukene, og to første mnd etter fødselen var jeg full av energi og akkurat som før. Nå er jeg som en trett potetsekk!!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Ja, går på medisin. Gikk greit å gå gravid, men alt var helt bananas etterpå og jeg måtte øke dosen med t.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg begynner å bli litt trøttere nå. Går på levaxin og har gjort det i et par år. Har ikke hatt noen problemer med dosering, det har funket fra dag en. Så jeg er nok heldig der. Men FT4 går ganske mye ned nå mot slutten av svangerskapet så jeg merker at energien er på tur ut døra. Men det var fullstendig normalt da jeg tok prøver på 6 ukers kontrollen etter forrige fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå