meg og mine <3 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 gutten min fyller 1 år i mai, og jeg har søkt han i barnehage nå til hovedopptaket, men får jeg kontantstøtte i juni,juli og august da? noen som vet.
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Så lenge du ikke har bhg-plass får du det ja! Selv om dere får tildelt plass fom september alt i mai!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Du får kontantstøtte fra ungen er 1år, og til barnet begynner i barnehage. Vi fikk plass i barnehage fra Januar, så vi fikk kontantstøtte f.o.m september t.o.m Januar..
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Den første setningen ble litt missvisende; så lenge han ikke har fått tildelt plass som dere bruker/betaler for. Er mange som får plass før de har behov for det, og betaler for den. Da har de ikke krav på k.støtte.
meg og mine <3 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 okay,så med andre ord jeg får kontantstøtte så lenge gutten ikke GÅR i barnehage,selv om han har fått plass? takker for svar:)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Du får kontantstøtte når du ikke HAR plass. Du får ikke kontantstøtte hvis du har plass men velger å holde ham hjemme.
meg og mine <3 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 d jeg mente var om han har fått plass fra august av og han blir 1 år i mai, da har jeg jo ikke noe å holde han hjemme fra i juni og juli. får jeg KS da de mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå