smågodt prinsessa Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Body Wrap på meg.. hehe.. første gang jeg prøver. har kjøpt det på ebay.com Skal ha det på meg 1 time.. håper jeg får gode resultater:) herregud så naiv jeg er.. heheh
smågodt prinsessa Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 er sånn krem du skal smøre på kroppen.. også skal du bandasjere deg stramt etterpå.. så skal du visst bli tynn hehe.. Jeg bruker den bare på magen da.. så får jeg ca.10-12 behandlinger utav det jeg kjøpte.. for du skal egentlig smøre hele kroppen.. men jeg er fornøyd med alt utenom magen..
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 lykke til :-) får håpe det hjelper... Dyrt???
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 uuuu tøft:) og hva koster så dette?? jeg vil også wrappe magen min
smågodt prinsessa Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 ja ganske dyrt syns jeg.. 80 dollar... også frakt på 26 dollar.. PLUSS toll på 260 kroner.. herregud hvis det ikke funker så har jeg driti på draget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå