Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Våkna til morran idag og klarte ikke stå opp, klarte ikke rette meg og klarer ikke gå ordentlig, gjør vondt å sitte og gjør vondt å ligge.... Beina sovner i hytt og pine og ALT er galt... Var hos legen idag og ble sendt rett til MR... Fikk også streng beskjed om at om det var noe mer som "sovna" så skulle jeg legges rett inn på sykehuset for operasjon.... Syns ikke det var noen hyggelig beskjed altså... Er 21 år og har rygg som en 80 åring.... Dårlig rygg ligger i familien, men hadde håpa jeg skulle slippe dette... Syte syte syte syte syte.... Ja, også har jeg eksamen på onsdag! Fikk riktignok et skriv på at jeg ikke kan ha den, men DETTE VAR IKKE PLANEN.... Og du kan jo tro at en på snart 2 år er villig til å ta hensyn til at mamma har vondt i ryggen og ikke klarer å bevege seg... Takk og pris for min fantastiske kjæreste........... Sånn, da tror jeg at jeg er ferdig med å syte litt.....
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Åh, stakkars! Ikke noe godt. Her er det mannen som sliter med prolaps (nr.2) Helt jævlig å se at han har så vondt.' Du er heldig som har leger som tar deg alvorlig så du får hjelpe da. Mannen min fikk sin første prolaps når han var 25 - etter et stygt fall på jobben. Det tok fem år før han ble tatt på alvor og ble operert. De fem årene tilbringte han i sengen neddopa på smertestillende.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Huff, det er ikke noe særlig! Jeg har hatt prolaps flere ganger tidligere, og har en lege som kjenner hele min historie med rygg (og hele familiens historie for den saks skyld) så han tar meg alvorlig..... Men aldri så vondt som dette før...
Bare jeg er meg :o) Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg føler med deg. Selv vært der....og det er heeelt jævlig. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå