Gå til innhold

Leggetid for førsteklassing????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm...prøver å få poden i seng rundt 20. Han står opp (av seg selv)før 6, og er skikkelig morgenfugl. Han prøver nå om dagen å forhandle seg til senere leggetid, men jeg holder igjen. Hva mener dere er normal leggetid for en førsteklassing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en 1.kl og en 3.kl de legger selg halvni-ni oppe klokka sju

Skrevet

Det er forskjell på hvor mye søvn barn trenger, så du merker det nok litt på han hvis det blir for lite. Eller skolen merker det...

Jeg synes at 10 timer søvn ikke er for mye, så jeg hadde nok ikke gått med på å legge han senere!!

Skrevet

Har andre klassing jeg,men han er født sent på året.

Han er i seng stort sett kl 19:30 og sovner kjapt.

Oppe mellom 07-07.30

Skrevet

Jeg har en 2-klassing som er i seng kl1930.Han ligger å leser litt å sovner i 20 tia

Skrevet

Mellom halv åtte og åtte her...

Skrevet

Kl 20 her i huset

Skrevet

Jeg syns også 19.30 høres bra ut:)

Skrevet

Min legger seg senest 20, men jeg lurer faktisk selv på å forskyve leggetiden litt. Han står opp mellom 5.30 og 6 hver eneste morgen, i helgene også, selv om han da gjerne er oppe til 21...

Skikkelig A-menneske, men han hadde vel ikke stått opp før seks hver eneste morgen hvis han ikke fikk nok søvn? Tenkte vi skulle prøve å begynne kveldstellet klokka 20 vi nå, så sovner han til 20.30 og forhåpentligvis sover litt lenger om morgenen også. Veldig greit å slippe å hale en trøtt unge ut av senga om morgenen, men det får da være måte på, en har da ingenting oppe å gjøre halv seks...

Skrevet

Her må 1-klassingen vår legge seg senest kl 20, så sovner han en gang mellom 20.15 og 20.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...