ellemmelle og bitteliten Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Reiser til Thailand, Phuket, om 10 dager. Reiser charter så antar at hotellet holder relativt god standard. Har vært i Thailand før med bare positive opplevelser. Er nå gravid i ca uke 6, noe som ikke var helt planen da vi bestilte turen. Har alle vaksiner fra tidligere. Andre som har gjort det samme??
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 hei hei:) tror ikke det er noe problem for deg å reise til thailand selv om du er gravid! var mange gravide i thailand når jeg var der nå i jula! bare pass på og spis gjennom stekt mat og skyll frukten godt før du spiser den. i tillegg drikk flaske vann. og bare lev som du ville levd her hjemme:) hvor i phuket skal du? var på puket i jula jeg også! karon beach, orchid resort! håper du får en super tur! det er super fint og deilig der nede! klem fra
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 så at jeg kanskje svarte litt fort! så at du har vært der nede før! så regner med at du veit hva du kan spise og ikke spise! gikk litt fort i svingene her!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Skal til Karon jeg også, nesten så jeg lurer på om vi skal bo på samme hotellet også.. ving?? Jada, tok jo forhåndsregler sist gang også, men tenker jo litt mer på det nå :-) Sånn utover litt småbekymringer så ser jeg veldig frem til ferie :-)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 vi reiste med ving vi også ja! i såfall det er et supert hotell:) så hvis dere skal bo på det hotellet bør dere glede dere:) kjempe bra standard og super service:) skulle ønske det var meg som skulle dit igjen:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg reiste i uke 26 til Phuket, gikk så fint atte ;O) God tur!!!
To tette og ei badehette ;) Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Var på Karon Beach i uke 6 og hadde en fæl tur pga svangerskapskvalme. Det er jo veldig varmt der nede og alle lukter blir jo på en måte sterkere. Jeg ville ikke anbefalt deg å reise på den tiden av graviditeten pga fare for ødelagt ferie, men alt er sikkert ordnet nå. Kan nevne at vi var der i 3 uker og to siste ukene var jeg inne på hotellet, SÅ ille var det. Men det betyr ikke at du ikke skal få det fint. En nydelig reiseplass er det ihvertfall. Lykke til!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Ja, alt er ordnet nå og har veldig behov for ferie, men ser problemet med evt kvalme. Foreløpig er eneste symptom litt ekstra trøtthet så satser på det holder seg sånn! :-) Eneste lille bekymringen min er egentlig ifht toxoplasmose, hva er faren for det egentlig? Burde jeg tatt en prøve hos legen før jeg drar eller er ikke dette nødvendig? :-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 åå jeg vil å til thailand nå hadde planlagt 3 ukers tur i januar. Men pga plager. fant jeg ut at ferien ikke ville blitt den samme. Må si jeg misunner deg:( Nyt ferien, skal nok se at det blir en tur igjen til vintern:)
<3 coccinelle Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Hadde kanskje tatt en prøve. Hvis du er negativ (ikke har antistoffer) må du være veldig forsiktig med kjøtt som ikke er stekt, salater osv. Men det bør en jo være forsiktig med uansett. Hvis du har antistoffer kan du jo slappe litt mer av og ikke bekymre deg for den smitten i hvert fall.
mamma-tilsnart 2 Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Hei. Vi kom hjem fra thailand for 2 uker siden. Vi dro da jeg var 7 uker på vei, jeg hadde en bra ferie. Jeg er plaget av svangerskapskvalme, men den kom før vi dro så det var vi klar over. Vi kommer til å dra tilbake senere slik at jeg også kan kose meg mere:) Jeg var forsiktig med det jeg spiste, og drakk masse. Ellers hørte jeg på kroppen:) God tur og kos deg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå