Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Gutten min blir 1 år i Mai, og har søkt han inn i barnehagen fra august av. men får jeg kontantstøtte i juni,juli og august da? vet at man får kontantstøtte fra mnd etter barnet er fylt 1 år og fram til og med den mnd barnet begynner i barnehagen,men får jeg d når jeg søker nå til hovedopptaket?
Leeloo76 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Søk du Jeg fikk kontantstøtte den ene mnd. mellom snuppa fylte ett år og hun begynte i barnehage (ble ett i april og begynte i barnehage i juni). Det er jo heller ikke sikkert at du får tildelt plass (hvis du ikke bor et sted med 100% dekning da), så greit å ha den på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå