Gå til innhold

Kontant støtte????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir 1 år i Mai, og har søkt han inn i barnehagen fra august av. men får jeg kontantstøtte i juni,juli og august da?

 

vet at man får kontantstøtte fra mnd etter barnet er fylt 1 år og fram til og med den mnd barnet begynner i barnehagen,men får jeg d når jeg søker nå til hovedopptaket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk du :) Jeg fikk kontantstøtte den ene mnd. mellom snuppa fylte ett år og hun begynte i barnehage (ble ett i april og begynte i barnehage i juni). Det er jo heller ikke sikkert at du får tildelt plass (hvis du ikke bor et sted med 100% dekning da), så greit å ha den på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...