:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/137035131 kansje ikke den heftigste rosen, men dere får ta det lille der får ;-)
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 hehe.. nei det var vel ikke mye å rope hura for. Her hos oss ble forholdet mellom mor og far mye bedre når jeg kom inn i bildet. Ikke fordi far plaget mor hele tiden, men da håpet hun at sinne hans skulle roe seg (hun var utro å flyttet ut) De hadde ikke snakket sammen på flere år (og all kommunikasjon gikk gjennom dattern som var 6-8 år på den tiden). Tragisk, men sant. Så selvom jeg og biomor har våre uengiheter nå, så tror jeg hun tenker at det iallefall er bedre enn det var før:)
ana baroma Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja, ja... Her fungerte samarbeidet helt topp helt til det kom en stefar inn i bildet. Mulug det er tilfeldig, det vet man jo ikke:) Nå er det sånn tålig greit:/ Men godt at noen synes det er befriende at far finner en ny partner, hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 jeg har selv aldri ikke hatt noen stemor til mitt barn, men jeg er veldig glad for at mitt barn (det ser så stykt ut at jeg skriver mitt barn, men dere kjønner hva jeg mener) han får i hvert fall en ordentlig familie ett av stedene. å det virker ut som hun gjør masse for småen. (uten at jeg vet så mye, for jeg er jo av naturlige årsaker ikke der) småen er heldig som har så mange som tar vare på han, og som er glad i han. (følte at den tråden jeg linket til ikke ble slik positiv som den så ut til og bli. men jeg håper dere vet at barna er heldige som har stemødre som bryr seg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå