ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Nå har jeg helt glemt de siste strofene på den sangen, og det er plutselig blitt favorittsangen her i huset.
flust Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Nede på stasjonen, tidlig en morgen står alle togene så fint på rad. Mann' på lokmotivet sveiver på et håndtak Tut-tut-tut, toget går
ApriIbaby Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Nede på stasjonen, tidlig en morgen står alle togene så pent på rad. Mannen på lokomotivet sveier på håndtak. Tøff, tøff, tøff, tøff, toget går. Tøffe, tøffe toget, gjennom berg og dal. Tuter i tunellen tut-tut-tut-tut. Stanser på stasjonen, der går XX av. Tusen takk for turen, Ha det riktig bra!
kanutteogkruttet Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Nede på stasjonen, tidlig en morgen. står alle togene så pent på rad. Mannen på lokomotivet sveiver i et håndtak. Tøff-tøff-tøff! Toget går. ( eller husker jeg feil nå ) Lenge siden jeg har sunget/hørt denne nå!
*sola ღ Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Er vel flere versjoner, men sånn har vi den.. Nede på stasjonen tidlig en morgen står alle togene så fint på rad Mannen på stasjonen blåser i en fløyte- tut, tut, tut, toget går Tøffe tøffe toget ut av stasjonen opp alle bakkene og gjennom tunnelen framme på stasjonen alle ut av toget, tut tut tut ha det bra!
jordbær mathilda Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har lært andre verset slik: Toget går avgårde oppover skåret Suser avsted til neste stasjon mannen på lokmotivet blåser i en fløyte tut,tut,tut,toget står..
LivetErEnLek Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Er nok hundre versjoner/vers på denne.Her bruker vi å synge: Nede på stasjonen tidlig en morgen står alle togene så pent på rad Mann på lokmotivet sveiver på ett håndtak tut, tut, tut, tut Toget går. Tøffe, tøffe toget opp gjennom skåret suser avgårde til neste stasjon. Mann på lokmotivet Blåser i ei fløyte Tut, tut, tut toget står. Toget det går oppover og oppover og oppover og bortover og bortover til neste stasjon Mann på lokmotivet Blåser i ei fløyte Tut, tut, tut toget står.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå