Gå til innhold

er så deilig at bf her fått seg dame:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå så deilig, har ikke fått en eneste meld av han eller kranglet med han på flere uker, endelig bruker han tiden på noe annet enn meg:o)

Og er seff glad for at han her gått vidre:o)

Måtte bare får det ut:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt det ikke bare er meg i denne verden som ser på det på denne måten :) Pappaen til lillegutt har nettopp flytta sammen med hun nye og kommunikasjonen mellom oss har blitt veldig, veldig bra i forhold til hvordan den en gang var...

Deeeeilig altså ;):)

Skrevet

hehe. morsomt at dere sier det, for her ble det slutt mellom meg og bf for 4 uker siden, og jeg vil alldri at han skal få seg ny.. sellom jeg ikke vil vere sammen me han heller... hmm.. tror kansje jeg er rar jeg da.. hehe

Skrevet

til anonym 16:13; dette endrer seg når du har fulgt hans opp og ned turer som huggestabbe noen år, da er det deilig når han roer seg ! MYYYYYE enklere å samarbeide med og forholde seg til noe litt mer stabil bf ...

Det tar tid men det kommmer ! Helt naturlig at du ikke er der så snart etter bruddet, skulle bare mangle !!

Lykke til uansett hvilken veg det går med dere !

Skrevet

Håper dere er mer heldig med stemor til deres barn enn jeg er.... Jeg skulle gitt mye for at BF kunne byttet henne ut...men det ser desverre ikke slik ut....sukk!

Skrevet

hi her..

huff så langt har jeg ikke tenkt, men er super glad for at han ikke plager meg akkurat nå etter snart ett år med helvete... fått nok, tror henne er ganske årleit, men er jo kun i start fasen så langt, så får heller ta det om en stund igjen, bare glad jeg slipper å høre fra han og slippe å få alle de tlf og mld jeg har fått i ett år nå...

Deilig med pause fra det:o)

Og kjempe bra at det er n til her som er glad på bf sin vei:o)

Skrevet

Ja, jeg vet heller ikke hvordan hu her nye er, men etter som jeg har hørt (vi har enda felles venner, er bare aldri sammen med vennene på likt) at hun er ei grei dame. Så får håpe de tar rett :)

Jeg kunne nå faktisk tenkt meg å hilse på henne jeg da, men vi får vel ta det på sikt...

Ser ut som jeg og deg hi har hatt det ganske likt, så det er vel derfor vi synes det er en lettelse at de endelig har andre ting i tankene. Her har det ikke vært annet enn surmulig og bitterhet, så jeg synes det er superbra at lykken endelig smiler til han igjen :)

Selv sitter jeg her singel, men det er godt å kjenne på den følelsen at jeg ikke er sjalu i det hele tatt :) :)

Synes vel heller mer synd på henne...hihi, huffa...stygge meg ;)

Håper bare han kan se det på samme måte om jeg skulle møte en ny, og at vi alle 4 kan samarbeide på best mulig måte for gutten som står i fokus :)

Anonym nr1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...