Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 og jeg klarer liksom ikke å finne noen jeg hater egentlig. Men nå kjenner jeg en person som virkelig får dette å bruse i mitt sinn og jeg skjelver av sinnet. Kan noen av dere som hater noen fortelle meg hvordan dette føles slik at jeg kan få en avklaring om denne personen ligger under hat hos meg. Mine kjennetegn nå er: *skjelvinger *biter tenna sammen *trykker ihjel tastene *vil trøkke hatet mitt tilbake til vedkommende *filleriste, sparke og bite vedkommende............aaahhhhh *hyppig pust
Kludrepluten Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Pust i en papirpose en liten stund, det hjelper mot hyperventilering. Det andre kan jeg ikke hjelpe deg med er jeg redd. Men hva utløste dette da?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Vet du................skulle gjerne fortalt det, men velger å la være pga slynete anonyme som har for lite å gjøre. Men kan si det på den måten at vedkommende knekker psykisk en familiemedlem sakte men sikkert og jeg står faktisk handlingslammet............................. og da sier jeg nesten, for tar jeg steget ut, går det utover begge og helvete bryter løs.....................&/¤¤¤/&¤%#"#&/
prekæs Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Høres kjent ut. Har hatt det sånn en gang selv og det var ikke engang x mannen min. Han er egentlig grei nok. I dag, en god del år senere er dette menneske meg helt likegyldig og sier ikke lenger at jeg skulle ønske han la seg på jernbaneskinna:S Høres ut som om du har det ønske nå.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 hmmm!! jeg skrev vel ikke noe galt i den meldinga tidligere i dag vel?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 He he he........nei da det gjorde du aldeles ikke Yppert=) Takk for å få meg til å lette på smilet nå...............hmmmm lurer på om jeg skal sende modde en mld om hvor flink du er til å få meg til å le nå.=)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 hjelper nok lite det Angelica-- hun sitter i et eget "Ganneforum" å ganner på meg herpes, klamydia, lus og fedme bare for å kvitte seg med plagsomme brukere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå