Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg får så vondt i "setet" av og til, særlig om morgenen når jeg står opp, og etter at jeg har sittet i ro en stund. Og nei, jeg sitter ikke hele dagen....Kjennes ut som noe presser litt på innsiden. Hva er det?? Flere som har det sånn? Kan ikke gå rundt hele dagen, da får jeg vondt i beina/lårene. Ikke enkelt. Hadde ikke vondt et sted forrige sv.skap, så dette er uvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå