Gå til innhold

Første UL og bilde


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL i morgen, er 6 uker siden uttak i morgen (Dette er IVF). Får dere noen utskrift av bilde på første UL? Min far har snart bursdag, og vi har sagt at forsøket ikke ble noe av. Dersom vi skulle se hjerteaktivitet i morgen, hadde det vært så morsom måte å fortelle om graviditeten, ved å gi han bilde i bursdagsgave...Kanskje jeg evt kan ta med kamera og ta bilde av skjermen?? Krysser alt jeg har for at jeg ser et bankende hjerte i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så koselig!! Det blir stas! Jeg vet ikke noe om utskrift av bilde osv, men fortell at dere ønsker å ha det til din fars bursdag så gjør de kanskje et untak. Uansett, ta med egen kamera ;)

 

Lykke til!!

Skrevet

Hei! Jeg var på tidlig ultralyd idag og fikk se et bankende hjerte! Jippi! Også fikk jeg med meg bilde hjem:) Jeg var på volvat og jeg spurte ikke en gang! Tror det er vanlig! Håper du også får det! Lykke til!!!

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 7,jeg fikk også bilde med hjem :-)

Skrevet

herregud...

er det UL tid allerede :)

din heldigris!

er så glad på dine vegne for at det gikk denne gangen :)

håper de vil gi dere et bilde eller 2 så du kan gi pappan din..

stoor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...