Gå til innhold

alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var på fest i helga, nå tror jeg kanskje jeg kan være gravid. Jeg skal ha mensen til uka, kan det være farlig? Eller er evt ikke fosteret festet til meg enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst???

Skrevet

åj, kom litt feil ut.

tenkte siden navlesnoren ikke var laget enda...

Skrevet

Hadde eit par fester jeg også, før jeg fant ut at jeg var gravid.

Det nok mange som har opplevd det samme. Det går sikkert helt fint, skal du se =)

Skrevet

Håper virkelig det!!!! :)

Skrevet

Mange har drukket litt alkohol før de fant ut de var gravid. Stort sett går det greit.

Skrevet

Ja håper virkelig det!!! Det er jo ikke sikkert jeg er gravid engang, men fikk plutselig litt panikk!

Om jeg er gravid er det ikke lengre en tre uker på vei og da er jo fosteret ca 1uke. Håper det går bra! :)

takk for svar!

Skrevet

Hei. Du kan ta det helt med ro. Er ikke noe farlig i det hele tatt. Hadde du en spire i magen da du drakk alkohol, var det jo i så fall så fersk at det ikke hadde gjort noen skade.. Det befruktede egget er ikke festet i livmoren enda, så dere deler ikke blodomløp eller noe....

Skrevet

TAKK!!! :)

Nå kan jeg slape av..

god natt!

Skrevet

Jeg drakk helt i begynnelsen når jeg var gravid med Amalie uten og vite jeg var gravid, var vell ca 3 uker på vei når jeg drakk (fosteret ca 1 uke) men gikk helt bra, legen sa også at det var ytterst skjeldent at alkohol så tidlig i svangerskapet gjorde noe skade..

De fleste er jo ikke klar over at dem er gravid så tidlig er jo de som ikke finner det ut før de er 3-4 mnder på vei og har drukket alkohol, så tror ikke du har noe og bekymre deg for om du skulle være gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...