Momlegåsegg Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg sitter her med mange slike graviitets-strimler. Noen som ha prøvd disse? Evt når ble de positive, og hvor lenge før ikm?
flypapir Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har veldig gode erfaringer med disse. De siste gangene jeg har vært gravid har jeg testet positivt 3-4 dager før ikm. Det eneste negative er hvis de blir veldig, veldig svakt positive (skyggestrek). Da begynte hvertfall jeg å lure... Måtte da ta en cb digital for å sjekke at den virkelig var positiv...
Momlegåsegg Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Ok, jeg testet i dag tidlig, altså 3 dager til uligens ikm, er ikke helt sikker når det er. Men testen var negativ..Jaja..får bare vente å se da og prøve igjen om noen dager..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er ganske fornøyd med dem. Men man burde bare være litt forsiktig med å tolke en strek som en strek, for jeg har mange ganger fått tydelig skyggestrek på dem og fått forhåpninger uten å være gravid. Så man burde ikke slippe jubelen løs før man får farge på streken;) Da jeg testet positivt fikk jeg skyggestrek med strimlene mens cb dig sa "gravid". Det var på ikm-dagen 12 dager etter EL.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Og masse lykke til med testingen:) Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå