Gå til innhold

Billigtestene.....noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med mange slike graviitets-strimler. Noen som ha prøvd disse? Evt når ble de positive, og hvor lenge før ikm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig gode erfaringer med disse. De siste gangene jeg har vært gravid har jeg testet positivt 3-4 dager før ikm. Det eneste negative er hvis de blir veldig, veldig svakt positive (skyggestrek). Da begynte hvertfall jeg å lure...:) Måtte da ta en cb digital for å sjekke at den virkelig var positiv...:)

Skrevet

Ok, jeg testet i dag tidlig, altså 3 dager til uligens ikm, er ikke helt sikker når det er. Men testen var negativ..Jaja..får bare vente å se da og prøve igjen om noen dager..

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med dem. Men man burde bare være litt forsiktig med å tolke en strek som en strek, for jeg har mange ganger fått tydelig skyggestrek på dem og fått forhåpninger uten å være gravid. Så man burde ikke slippe jubelen løs før man får farge på streken;)

Da jeg testet positivt fikk jeg skyggestrek med strimlene mens cb dig sa "gravid". Det var på ikm-dagen 12 dager etter EL.

Skrevet

Og masse lykke til med testingen:) Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...