trillemamma Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Legen skulle ringe meg i dag, og telefonen kom kl. 18.30, da var han fremdeles på jobb! Jeg ble litt sjokkert, er det virkelig vanlig at de har så lange arbeidsdager? Eller har jeg en lege som er ivrig i tjenesten?
høstbarn:) Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har en nær pårørende som er fastlege, han jobber ofte lange dager. Han sitter ofte på kontoret noen timer lørdag og/eller søndag også, fordi det er så mye papirarbeid som hoper seg opp. I tillegg hender det at pasienter ringer på døra hjemme hos han, og lurer på om han bare kan forlenge en sykemelding etc. Utrolig hvor frekk folk kan være! Så han har sitt svare strev med å oppdra pasientene sine:)
Sylteflesk Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Det er jo ikke så lett å ta telefoner og gjøre papirarbeid innimellom konsultasjonene, så det blir vel ofte til at de må sitte litt utover, ja. Men jeg synes ikke 18.30 var sååå seint å være på jobb egentlig, har da ofte sittet såpass lenge i min vanlige kontorjobb i staten også. Kjekt med fleksitid og avspasering av og til!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Det er vanlig ja! Masse papirarbeid som hoper seg opp pga kurs og lignende...
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Legen min ringte meg kvart over ti forige uke, hun skulle bare si resultatet av noen prøver også.. Hun måtte ringe igjen dagen etter fordi hun skulle bestille time hos spesialist til meg, da ringte hun litt over 6 "bare.. rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå