Leirha Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Legen var helt overraska av at fødsel ikke hadde komt ignag med en slik åpning. Men fikk ihvertfall klar beskjed om dr inn så fort jeg kjente noe som helst. Sist tok det bare 1time fra 4cm til han var ute. Skummelt. Men jeg trodde ikke folk gikk med så mye åpning og ingen fødsel? Ble strippet..igjen da, men det kom ingen blod denne gang, bare vondt.
Gemini77 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Rart, siden man faktisk er definert som "i fødsel" ved 4 cm åpning.. Det er vel uansett ikke lenge igjen! Lykke tiL! :-)
Leirha Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Ja, det var det jeg også syntes var litt rart. For trodde man ble betegnet som i fødsel etter 4 cm, men det er vell ikke så lenge igjen da.
tri smi kinisiri Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg ville dratt på sykehuset, jeg... Men så har jeg en time å kjøre dit, så jeg ville ikke tatt sjansen på fødsel i bilen.... På sykehuset kan det jo hende de kan ta vannet ditt og få fart på sakene.. Man er i fødsel ved 4 cm!!!! Lykke til!
Tirilill Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 oi...hørtes skummelt ut..jeg ville dratt på føden og nektet å reise derifra før babyen var trygt ute...hehe
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Ikke uvanlig faktisk å ha såpass stor åpning som flergangsfødende når man nærmer seg termin:) Bare positivt for deg da, for når riene endelig begynner går fødselen mest sannsynlig nokså raskt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå