AO3 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bestilt UL til dagen da jeg er 9+5, dvs slutten av tiende uke. Problemet er bare at jeg er usikker på om jeg kanskje kan være ca en uke kortere på vei. Alt dette sa jeg til dama jeg snakket med på UL-klinikken (altså uke 10, men kan også være uke 9). Hun sa at da ble det "vanlig" UL, og med det regner jeg med at hun mener utvendig UL? Nå blir jeg selvsagt veldig paranoid... Tenk om jeg egentlig har kommet kortere på vei, dvs niende uke, vil de da ikke se noe på en utvendig UL? Det er liksom bare denne ene dagen vi har mulighet til å gjøre dette før ordinær UL... Vi reiser 6 timer med tog hver vei for dette, så det er liksom ikke bare å "komme tilbake om to uker for å se da". Dette er Medicus i Trondheim, de driver også med AI, så de har helt sikkert innvendig UL også. Vil de ta innvendig UL hvis utvendig UL ikke går?! Som sagt, veldig paranoid nå... Blir så utrolig skuffet hvis vi setter himmel og jord i bevegelse (bortimot) for dette, og så ser de ingen ting...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 dersom du betaler selv for UL, så regner eg med at de tar innvendig dersom ingenting synes på utvendig.. Du må jo få det du betaler for.. Du kan jo bare ringe de å høre så er du sikker iallefall..
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 de ser nk utvendig, jeg hadde utvendig på sykehuset og var 8+1, og hadde igjen en ul utvendig 9+1, kunne se hjerteaktivitet og bev på begge..hvis de ikke ser klart nok får du nok innvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå