♥sebastian3003♥ Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 hører gutten styre på badet og ber sambo sjekke, men neida. går ut etterpå, og da ligger 2 flasker med badeolje på badet...
Sjefsmegga Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 hehehehe..kjenner til det der ja....2 1/2åringen nikoste seg med ei hel flaske med balneum hermal ( badeolje) for et par uker sia... Hadde litt av en jobb etterpå.....salo er greia!!!
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 uff!!!! ja jeg må vel bare hoppe i det.. sukk!!!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Been there, done that. Og da er det ekstra kjekt når ein kommer ut på kjøkkenet og finner ut at lillesøster har tømt heile flaska med zalo i oppvaskvatnet.... Vatnet var irrgrønt!
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 mamma fortalte at når meg og min bror var mindre lå vi og svømte i appelsin juice på kjøkken gulvet. vi har også knust et brett med egg.
It's all about me Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Det er derfor en skal løpe og sjekke selv med en gang....
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Her i huset har lillesøster smørt inn sofaen med ein heil tube Aderma. Svart sofa blei plutselig kvit. Neste tube brukte hu til å smøra inn to fjernkontroller. Min frisørshampo har blitt brukt til badeskum, hu har tegna på vegger og vindu, spist majones rett av tuben.... Og maaange andre ting. Men eg veit at eg kommer til å synest det er søtt om nokre år. Håper eg... ;-)
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2008 ja, men vi er to om han, og når jeg sitter opptatt burde det falle han naturlig å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå