Gå til innhold

Farmen-tilhengere......hvem tror dere vinner i år????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at jeg synes dette er et fint program.....det er fint med reality som er litt seriøst der deltakerne må jobbe for å henge med...

Merker på barna at de lærer endel også om gamle dager...

Men uansett...

Hvem tror dere vinner....hvem ønsker dere skal vinne og hvem vil de IKKE skal vinne???

Jeg håper Geir-Ove vinner.....men er begynt å få mer sansen for Hugo...

Den jeg ønsker IKKE skal vinne er Katarina.....(og hun er fra samme plass som meg...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper og tror at Hugo vinner. Synes også Farmen er et godt program med seriøst konsept. Umulig å vinne uten å være real sosialt sett pluss at man må jobbe hardt og yte =)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Håper Geir-Ove eller Hugo jeg også :) Først ønsket jeg at Amin skulle gå videre, men han dro jo.

Vil ikke at Katarina skal vinne.. Hun lager bare kvalme og ukoselig stemning.Ikke gidder hun jobbe der inne, og saboterer ukesoppdrag. Hun var på god morgen norge idag, hun mente at tv2 hadde klippet og limt slik at hun skulle fremstå slik hun gjør. Det trur jeg ingenting på, hun var like teit på god morgen norge som på farmen. Men det er nå bare min mening ;)

Skrevet

sJeg fikk vite hvem som vinner her for noen dager siden, og det har jo tatt piffen fra hele greia, og da går likosm ikke ann å håpe lenger heller....

Skrevet

og da blir det store spørsmålet for en annen nysgjerrig stakkar...hvem?gi noen hint a please...

Skrevet

eg og håpar og trur at Hugo vinner.. etter den første uka av programmet kunne eg ikkje fordra han, men han har gjort mye bra etter den uka:)

Heia hugo:)

Skrevet

Tror og håper på at Hugo vinner:)

Skrevet

Jeg håper at GeirO IKKE vinner iallefall.. Makan til frekkheter han kan komme med..

Skrevet

Heier egentlig kun på HUGO! hatet han i begynnelsen, men no liker eg han kjempegodt.. real fyr ass..

håpet på en kvinnelig vinner men alle er jo heeeelt lost der..

Skrevet

Har heiet på Hugo fra begynnelsen av. Tror han vinner ja...

:)

Skrevet

Heia Silje! :)

Skrevet

Jøss.. Jeg blir litt overrasket her jeg. Heier alle på Hugo? Han som er tannhjulet som får maskineriet til å gå rundt? Har aldri takla han jeg. Tror jeg aldri har sett et menneske med så stor tro på seg selv som ikke er redd for å si at han har den troen på seg selv. Jeg synes Hugo er ordentlig kvalm og får frysninger når han åpner munnen! Fysj..!

Jeg håper at ei jente vinner i år jeg. Synes det er synd at disse gutta hele tiden skal trekke det lengste strået. Jeg heier på Silje! Hun virker veldig jordnær og søt, samtidig som hun faktisk har litt kunnskap om husdyrs- og gårdsdrift. Men selv om jeg håper at Silje vinner, tror jeg at Hugo eller han nye karen kommer til å vinne =/ Og hu nye jenta er ikke helt borte hun heller...

Heia Silje!

Skrevet

Gi ett hint eller send en pm. Lenge leve nygjerrigheten

Skrevet

Jeg takler heller ikke Hugo!!!

Heia Silje!

Skrevet

håper hugo vinner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...