Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har vært veldig forsiktig med hva jeg har spist, men det ble jo litt mozarella og en kjøttbit som kanskje ikke var heeelt gjennomstekt. Men jenta i magen sparker og virker som hun har det bra. Får vel uansett ringe legen i morgen og be om et par blodprøver, kan sikkert være greit å få sjekket opp litt... Er ikke egentlig nervøs, men tenker jo tanken på listeria og tokso her jeg sitter...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hvis du har vært i det store landet vi nordmenn kaller "Syden" tror jeg ikke dette er så rart. Jeg "pleier" å bli syk (forkjøla, halsvondt) når jeg kommer hjem! Tempraturforskjellen veit du! Det er veldig vanlig Lykke til uansett og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Det er jo sant... Var ganske varmt - hehe... Også satt det en ved siden av oss på flyet sm hostet i nesten ett sett, så kan nok ha plukket opp et eller annet luftveisopplegg. Håper det bedrer seg Og takk for oppmuntringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå