Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 for mange mnd. siden (kanskje 1 år eller noe),merket jeg at jeg hadde fått en "klump" i rumpa (sorry teite detaljer)denne "klumpen" forsvinner ikke,det virker liksom som det er for mye hud der vist dere skjønner...(?)..virker som om hullet er oppsvulmet på ene siden..(herregud,skikkelig flaut å skrive om dette)..menmen,det klør ikke,og er ikke vondt...lurer skikkelig på hva det kan vere,tror dere det er hemorider?f(ør var alt "flatt" på en måte)..dere må vere så snild å svare meg dere som tror dere vet hva det kan vere:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Tror kanskje jeg skjønner hva du mener, for jeg har noe av det samme. Fikk skikkelig hemorider etter forrige fødsel, så det er mulig det har vært sånn siden da. Husker ikke hvordan det var før. Aner ikke hva det kommer av, men så lenge det ikke gjør vond eller er ubehagelig så bryr jeg meg ikke om det. Hvis du har ubehag så ville jeg hørt med en lege. Velger å svare anonymt her da rumpa mi er litt privat :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hei. Hemoroider kan både klø og være vonde, men de trenger ikke være det. Har du født før? Det er iallefall veldig vanlig å få det i forbindelse med fødsel. Jeg fikk det da jeg fødte sist, men de er innvendige. Kjenner meg likevel igjen i beskrivelsen din med litt "overflødig" hud akkurat der.. Tror ikke du skal bekymre deg for mye, det er ikke farlig.. Visst du blir usikker, så spør legen din.. selv om det er litt flaut;) Bra at du skriver om dette, det er nok mange som vet hva du snakker om, men veldig få som tør å innrømme det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå