Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...den er i sportsvognen og sitter i voksipose, skinnpose eller lignende? Vi skal snart ta i bruk sportsdelen, er litt uerfaren så lurer på dette....

Han er halvt år. Bor nordpå og det er fortsatt ganske kaldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med dette enda, men noen på barselgruppen hadde akkurat byttet til sportsdelen på vogna, og disse barna var kledd i utedress. Armene stikker jo mer ut, så enten en utejakke eller en utedress oppi skinn/dunposen ville jeg nok ha brukt.

Skrevet

bor i Tromsø og vinter ennå. Vi har sportsdel og hun er 7 mnd. har skinnpose i vogna da Voksiposen er altfor varm for henne. Om jeg skal bruke Voksi så har ejg bare inne klær og lue på henne. Men i skinnposen som er er mer åpen oppe, så har jeg en tynn Reima fleecedress og votter under(hvis det er mer enn 3 minus ute). Når det er fra 2-3 minus og kaldere har jeg et ullpledd nedi i skinnposen slik at det skal blir et luftlag til, og pakker det litt ekstra tett over skuldrene hennes.

Prøvdeg fram om ungen kan stå ute å sove ved huset de flrste gangene slik at du blir litt trygg før du legger ut på langtur og er usikker på klær :) Eller ta med deg alternativer og skifte på eller av.

Skrevet

Jeg tar av buksen...tar på ullstrømpebukse og gode strikkesokker,hals,lue og en vindtett utejakke...har voksipose,også har jeg et lammeskinn oppi..

Skrevet

Han har body, strømpebukse og bukse.

Over dette har han enten en ulldress eller strikket jakke og bukse, ullsokker og lue.

Mulig jeg kler på min litt i overkant mye, for jeg ser mange små som har mindre på, og min kan være veldig varm til tider når vi kommer hjem fra tur.

Du må nesten prøve deg litt frem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...