Gå til innhold

Dere som har brukt Primolut for å utsette mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere mye menssmerter...?

Begynte på de for tre dager siden, og idag er det helt for jææææææævlig.... =/ Like før jeg vurderer å slutte på de, og heller la naturen gå sin gang... =P

Oooog, virket de 100%? Holdt de virkelig mensen unna?

*mensen* Styggeste ordet.... =S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd primolut to ganger og gjør det aldri igjen.

De holder mensen unna 100% (altså selve blodet.. he-he.. sorry detaljer), men jeg ble super oppblåst, hormonell, moody, uvel, hadde magekramper osv. osv i maaaaange flere dager enn om jeg bare hadde hatt en vanlig runde mens. Vet mange andre som har reagert slik også.

Så de tablettene der gidder jeg ikke prøve flere ganger, da er det bedre å la naturen gå sin gang.

Skrevet

Iiisj... Det hørtes jo ikke morsomt ut... Heldigvis så er ikke jeg plaget så veldig med surhumør under mensen, er helst noen dager før det. Så det overlever jeg... Hehe..

Men det med smertene... Vel, jeg får bare se om jeg overlever, er litt trist å få mensen nu... =P

(Skal ut og reise)

Skrevet

Funka veldig bra for meg. Men mellom den blødningen jeg fikk når jeg slutta på dem og neste skikkelige mens hadde jeg følelsen av at "nå kommer mansen" konstant, enda det gikk over en mnd. Stikking i magen og vondt. Men altså ingenting før en mnd var gått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...