frutilla Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei alle! Vi reiste fra America og så til London der måtte vi vente et døgn for alle flyene ble kansellert for å reise hjem til Norge.barnevogna ble for meg ødelagt for den er skeiv og full av dype riper og bulker,samt all sminke min i bagasje (kjøpte masse i america)er også knust,klærne ble sølt med et eller annet på flyplassen så klærne ble misfarget.problemmet mitt er har jeg rett til å klage? trenger jeg kvitteringer for det jeg kjøpte og for vogna? for kvitteringa for vogna vet jeg ikke hvor den er.sendte mail og ingen svarer,ringte i dag og dem legger på...hva skjer?noen råd? håper noen kan hjelpe meg.
dansejentes mamma Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg regner med de la på fordi du kjefta. Du må huske det at de du snakker med aldri er de som har gjort deg noe, men at du må få de på lag for å få dem til å hjelpe deg. Dersom du ikke kommer noen vei med flyselskapet, ta kontakt med forsikringsselskapet ditt, og la to proffesjonelle parter ta hånd om det.
frutilla Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Nei jeg rakk ikke å si et ord( har ikke snakket med noen ennnå).telefon ringer og så låter opptatt.jeg regner med at de legger på.skjønner ikke noe anet.
dansejentes mamma Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Du skulle gitt beskjed på flyplassen da du såg vogna. Egentlig er det litt vanskelig etterpå. Men ta kontakt med forsikringsselskapet ditt så får du trolig veiledning
frutilla Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Hei igjen!! vogna og all bagasje kom lenge etterpå så har ikke hatt en sjanse for å si fra om det.men takk for svar men har fått info på Barnevogndebatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå