Millapril Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg krabber jo rundt på gulvet med lille gullet om dagen. Kjempe moro å krabbe etter henne så hun blir superivrig og hyler av fryd. Så krabber jeg jo litt rundt hjørnet for å skremme henne litt, som hun også digger. Men jeg får jo så tørre og harde knær av dette her. Noen år siden mine krabbe dager (siste gang var kanskje russetiden??) Noen som har noen gode tips mot tørre knær? Jeg har prøvd både peeling og fete kremer, men det ser ikke bra ut... Kanskje blir det knebeskyttelse på meg fremover?
Två små trollungar Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hihihi! Får nok bli knebeskyttelse, ja! Du har jo prøvd alt annet jeg ville ha tipset om... Synes jeg ser dere for meg!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hehe synes jeg ser dere. Så moro at Erica har blitt mobil baby! :-) Har dessverre ingen tips mot krabbeknær, jeg har gitt opp det prosjektet. Du kan jo prøve sånn fotfil hehe, men det kan jo kanskje fort bli vondt. Lykke til ihvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå