Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Mange har som har kjøpt / lånt brukt? Vi tenker å takke ja til å låne ei seng. Den er visstnok "eldgammel". Men går det greit så lenge vi kjøper ny madrass? Tenker på det de sier om krybbedød, og gamle madrasser osv....? Bør vi skifte sengebunn også?? Er vår første. Termin 29. mai:) Har fått tilbud om å låne ei åtte år gammel vogn og. Husker ikke merket. Tror det var SIMO eller BRIO?? Men det tror jeg er uaktuelt. Den virket ikke særlig vintervennlig. Slitt osv. Jeg vil helst ha ny. Sambo mente den kunne holde, men tror ærlig talt han lar meg bestemme.... Har sett i Emmaljunga katalogen. Den Mondial duo combi så bra ut da. Går bra å få den inn i sambos bil, men hvis han tar bilen på jobb, og jeg skal kjøre med vogna i min bil, blir det kanskje litt liten plass. Så jeg tenker litt på City cerox og så kjøpe med en city bag til nyfødt, men er det en typisk byvogn? Tenker jeg må ha ei vogn som er god å trille med i landlige omgivelser og på trille vennlige stier også... Noen som har noen erfaringer?
allegodetingertre Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Vil tro du fint kan bruke en gammel seng. Vask den godt og kjøp ny madrass. De fleste vogner kan fint brukes i byen. City cerox er nok bra til bybruk siden den ikke er kjempestor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå