Gå til innhold

Tips mot hemorider

Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå er det litt vondt. Ble kvitt de etter fødselen forrige gang. Men kan jeg bli kvitt de nå før jeg føder er jeg glad. Spiser sunt og drikker mye vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alcos Anal - rektalsalve hjelper! Fås på apoteket.

Ac3 er også et alternativ.

Ett gammelt kjerringråd sier at det hjelper å legge KÅL i trusa over natten... altså BAK i trusa da! Hehe skal sies at jeg aldri har prøvd det.

Spis fiberrik mat og drikk masse vann - da gjør det ikke så vondt når du bæsjer :) IKKE godt å ha hemoroider altså.

Er de utvendige eller innvendige forresten?

Skrevet

KJÆRRINGRÅD ( ikke prøvd selv, så aner ikke om dem virker) - satt og leste i bok med kjærringråd for ikke lenge siden - og det var to som skulle hjelpe mot hemoroider som satte seg fast i hjernen..Nei tre faktsik..

1: Ta en flaske rødvin, og hell i en kasserolle - varm det opp til nesten kokepunkt.. Når rødvinen er varm, sette du kasserollen på gulvet - og setter rompa over..

2. Ta et kålhode, og skrell det blad for blad.. Ta en blad og stryk det med strykejernet og legg det varme kålbladet på rompa over natte..

3. Lag deg stikkpiller av potet og bruk om natte...

Som sagt jeg har bare lest - dem var litt artige sikkert derfor dem festet seg... :o)

Skrevet

Har bare utvendig. De er ikke så veldig vonde. men kjenner de litt når jeg hadde stringtruse. Godt det ikke er lenge til jeg skal føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...