albah Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Skal på Crufts i Birmingham i helga, og være i London fra mandag til tirsdag. Er det noen som har et godt tips til et billig og greit hotell i London? Og tips til hva man bare MÅ få med seg på begrengset tid? Har sett på WESTBURY HOTEL, bare 350 kroner natta og ganske bra kommentarer fra gjestene. Ligger i Earls Court. men det aaaaner jeg ikke hvor er.. Har aldri vært i London før jeg.. Noen som vil være snille å hjelpe meg??
Gjest ->>- Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Luna & Simone (lunasimonehotel.com) er bra, billig og sentralt. Det du nevner kjenner jeg ikke. Hva du må få med deg aner jeg ikke, det er vel mye en smakssak. Skal du ha med unger er Tower of London, Natural History Museum og Hamleys artig. The Tower er i grunn å anbefale uansett.
albah Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 takk for det : ) Hva slags rom bør man bestille?? duoble/triple...? er jo flere alternativer å velge i.. skjønner ingenting jeg.. hehehe
Gjest ->>- Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Kommer vel an på hvor mange dere er, det? Double er dobbeltseng, twin er to enkeltsenger, single er enkeltrom, triple tre enkeltsenger og quad fire enkeltsenger. Alle som er en-suite er med eget bad, mens basic har bad på gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå