Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 I forbindelse med en annen tråd så jeg at det at en kvinne klinte med en x ble sett på som utroskap av noen, og som uskyldig flørt hos andre. Så, hvor mener du grensen går for utroskap?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 For min del går grensen der du tenker på en annen p¨å en måte som ikke mannen/samboeren kan få vite om. Om man tenker på å kysse el ligge med en annen selv om ikke det blir gjort i praksis.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Enig med hun som skrev at alt du ikke kan gjøre foran typen er utroskap
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 For både mannen min og meg er klining/kyssing utroskap. Det samme er alle former for sex. Men vi synes også begge at psykisk utroskap er værst. Med det mener vi at en velger ikke å ha sex/kline el.l med en person, men velger å opprettholde/videreutvikle kontakt og da utvikler sterke følelser og på den måten er utro. (Vet ikke helt om jeg klarte å sette ord på hva vi mener, men håper du skjønner). Slik er iallefall lista her, og den gjelder for oss begge.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Klining og kyssing er for meg mer personlig enn sex, så den saken er biff: om sex er utroskap er iallfall kyssing det. Lener meg mot det som er sagt så mange ganger før: det er utroskap om du ikke hadde villet latt din kjære se på. Med forbehold.
mamma-til-4 Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Hva jeg mener er utroskap: Når man tråkker over grenesene til partneren din. Veldig indeviduellt,men bør taes hensyn til.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 all form for kontakt med det motsatte kjønn.. uansett om det er i form av msn, sms, internett chat, klining/kyssing, flørting, sex.. alt det som ikke kan vises foran partneren rett og slett..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Utroskap for meg er : kyssing, sex, nær kontakt med det andre kjønn hvor personlige og nære ting som angår vårt forhold blir snakket om. Dvs problemer vi måtte ha i forhold. Flørting: som øyenkontakt, uskyldig småsnakk, smil for meg er helt ok, vi alle trenger en liten selvtillits piff i ny og ne. Dette er ok for samboeren min også. MEN det er viktig og kunne gå ifra den lille flørten med kun den gode følelsen man har i de minuttene, og glede deg til å komme hjem til han du elsker aller mest å flørte med :=)
olebrum30_05&09&13 Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 når jeg sier all form for kontakt med det motsatte kjønn så mener jeg selvfølgelig all flørte kontakt.. alle kan ha venner av motsatt kjønn, men en plass går grensen
Meg og knoll&tott Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Sex er selvfølgelig utroskap. klining og. Kyssing??? tja, kommer ann, er jo mange definisjoner på et kyss. Jeg og samboerem min er begge enig i at flørting ikke er utroskap. Så lenge den eller di man flørter med er glemt når di er ute avsyne!!! Er jo kjekt å gå på byen å føle at man enda har draget liksom. Men jeg kunne ALDRI gjort noe mere,eller blitt mer personlig. Tror det er det som gjør at flørtingen er tillat hos oss.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Jeg mener utroskap er når jeg gjør noe med en person som jeg ikke ville likt at mannen min gjorde med andre enn meg...Litt vanskelig forklart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå