Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker meg inn her på 1.trimester etter å ha testa positivt idag.

Men når er det "vanlig" at ein bestiller 1 legetime,og seier ein at ein er gravid når ein best. time???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare si GRATULERER!!! Er det ikke fantastisk?? Vet ikke når man går til første legetime,mener å ha hørt rundt uke 12-13?? Har selv spesiell oppfølging fra sykehuset pga diabetes.

Skrevet

Gratulera så masse!

Det vanlege er å ha første legetime mellom veke 8-12, ofte tidleg i perioden viss ein mistenker komplikasjonar, og seinare viss ein har fleire barn frå før.

Det vanlege er at du ringer legen (i praksis legesekretæren) og fortel at du er gravid (han/ho har teieplikt, også på små plasser) og treng time. I mitt tilfelle spurte dei om siste mensdato, og bestemte sjølv at eg skulle koma til dei i veke 8 sidan eg er førstegongs. Men første kontroll eit par veker seinare er også vanleg.

Den første kontrollen er forresten ganske kjedeleg. Oftast bare skjemautfylling, blodtrykk og blodprøve, veging og tisseprøve (som det er fint om du tar med i eit sterilt glas du får kjøpt på apoteket, helst morgonurin). Du får VELDIG sjeldan ultralyd eller høyra etter fosterlyd eller noko på første kontroll.

Lukke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...