Gå til innhold

Senebetennelse...AUUU!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Uff, jeg tror jeg har fått senebetennelse i håndleddet. Sinnsyke smerter konstant. Prøvde å ta en Paracet som ikke hjalp i det hele tatt, det er nok bare Ibux og ev Voltaren som hadde tatt de smertene der. Men det kan jeg jo ikke ta. Er det noen som vet noen remedier for senebetennelse eller vet om ev geleer eller salver man kan smøre på som gravide trygt kan ta? Hadde tigerbalsam hjulpet, tror dere? Jeg er desperat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slitt masse med senebetennelser de siste ti årene. (Armene, håndleddene, skuldrene.. you name it...) Det eneste som hjelper for meg er å trene! (Trener nå bodypump 2-3 ganger i uka for å ha musklene i orden før den lille kommer) Tigerbalsam kan lindre smertene litt, samt at det er viktig å holde armen i komplett ro. Mulig noen av disse bedøvelseskremene som apotekene har kan hjelpe. Zon eller noe... Ta kontakt med en fysioterapeut for riktige øvelser for håndleddet slik at du ikke belaster feil. Håper du får orden på håndeddet før den lille kommer, for da blir det vanskelig å ikke belaste! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...