Gå til innhold

Erfaring med sack`n seat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den stolen, eller prøvd den? Så jo egentlig helt genial ut, i og med at den blir så liten når den pakkes sammen og at den passer på de fleste stoler. Tenkte å kjøpe for å ha med på div hytteturer fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men har bestilt og venter på den nå! Skal gi deg en lyd når den er testet!

Skrevet

Jeg har en og fikk den ikke til å funke noe særlig.. Åpnet den, prøvde den en gang så ble den lagt vekk.. Mulig det er jeg som har gjort noe feil, men for meg var det bortkastede penger.

Skrevet

Vi må bestille den snart vi også hvis vi skal ha den ;) Må ha den til siste helgen på mars hehe =) Virker genial synes jeg da, hvis den funker vel og merke hehe

Skrevet

Hva var det med den som ikke funket da Magicka?

Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg.. Synes bare alt hang og slang, men kanskje prøvde jeg det på en merkelig stol... Æ veit itj.. Jeg tenkte ihvertfall selge min.

Skrevet

Vi likte den kjempegodt. Barnehagen til litjpia har også begynt å bruke den, og skryter veldig. Kjempefin å legge i kofferten ved sydenturer iallefall.

Skrevet

Hvilken farge har du da Magicka? Og hva tenkte du å ta for den? Ikke umulig at jeg stikker meg en tur på feil side av byen hihi

Skrevet

Den er rød, kanskje feil farge for deg? :) Må sjekke ut hvor mye jeg betalte for den, husker ikke det, jeg.

Skrevet

Neida, hehe.. Ikke så nøye, bare den ikke er rosa ;) De har de til 189,- på nett og 250 på barnas hus ser jeg i allfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...