Gå til innhold

Rar mann? (samme som parforhold-debatten)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vil ikke ha flere barn, vi har 2 stk nå, og han synes at det holder. Saken er at jeg ikke tåler hormonell prevensjon, går opp i vekt, får hetetokter, nedsatt sexlyst og masse annet rart av alle hormonelle prevensjonsmidler. Han synes at kondom er kjedelige greier som bare fjortiser bruker.

Nå har han bestilt time til sterilisering, og fått 1 års ventetid. Jeg sa da til ham at han måtte gå på privatklinikk og gjøre det der fordi det er galskap å ikke ha sex på 1 år fordi jeg er redd for å bli gravid igjen.

Han tok en tur til lege der de snakket om hvilken prevensjon JEG kan bruke...og igjen det gnålet om at "alle kvinnfolk tåler p-piller" osv...

Jeg vil ikke la meg presse til noe som gir meg helseplager, er allerede sliten, har astma og ammer min yngste på 4 mnd.

Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? La ham vente i 1 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La gubben vente... Ingen kondom ingen sex! Basta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...