Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Mannen min vil ikke ha flere barn, vi har 2 stk nå, og han synes at det holder. Saken er at jeg ikke tåler hormonell prevensjon, går opp i vekt, får hetetokter, nedsatt sexlyst og masse annet rart av alle hormonelle prevensjonsmidler. Han synes at kondom er kjedelige greier som bare fjortiser bruker. Nå har han bestilt time til sterilisering, og fått 1 års ventetid. Jeg sa da til ham at han måtte gå på privatklinikk og gjøre det der fordi det er galskap å ikke ha sex på 1 år fordi jeg er redd for å bli gravid igjen. Han tok en tur til lege der de snakket om hvilken prevensjon JEG kan bruke...og igjen det gnålet om at "alle kvinnfolk tåler p-piller" osv... Jeg vil ikke la meg presse til noe som gir meg helseplager, er allerede sliten, har astma og ammer min yngste på 4 mnd. Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? La ham vente i 1 år?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 hvis han sitter å maser om prevansjon som DU skal bruke på sin steriliserings samtale kan du si at det ikke blir noe sex før han er MANN nok til å gjennomføre inngrepet. en svært egosentrisk mann du har. du tåler jo ikke slike prevansjoner og da er det enden på den visa. han er rar
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Enig i det svaret, ja. La ham vente.Si at da blir det ikke sex på et år, uansett om du mener det eller ikke. Han sprekker nok, skal du se;)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Alle kvinnfolk tåler p-piller??! Grrrrrr. Alle MENN takler sterilisering.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 ..og enkelte menn BURDE bli sterilisert...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 hehe... leste på parforhold-siden.. En mann der inne foreslo at du kan jo bare ha analsex, så slapp du å bekymre deg.. Snakk om schmekk i huet, glad han ikke er min mann.. hahahahahaha Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal anbefal for deg, men kanskje han kan oppsøke en privatklinikk, kanskje de har kortere ventetid? Du må ihvertfall ikke bruke preventsjon som du ikke tåler, da får han heller bite i seg det sure eplet, og "kle seg opp" =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå