Gå til innhold

Er det noen som har kunnskap om overstimulering i forbindelse med IVF?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er symptomene? Jeg hadde uttak på fredag og innsett i går... Smertene hadde blitt så og si borte før jeg i 14 tiden plutselig fikk veldig vondt igjen! Det føles som luftsmerter, men det kan da ikke være luftsmerter konstant i over 4 timer! Klarer knapt å gå! Må legge til at jeg gikk 5 uker på sprøyter før det endelig ble modent... Har pcos...

Noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... På Riksen er det ingen på jobb som kan hjelpe og på Ullevål vil de ikke hjelpe siden de ikke har journalen min... Man kan bare vååååge å bli syk etter 15, altså! Håpløst! Håper ikke det er overstimulering, da, og at jeg blir mye værre... Er en smule redd nå... :-(

Skrevet

Ingen...?

Skrevet

Hei snuppis, prøv å google litt.... overstimulering ivf.... :) Fikk masse treff!

Klem

Skrevet

RIng legevakta og snakk med dem. De kan jo sende deg videre for sjekk på sykehuset hvis det skulle være nødvendig. For det som gjelder da er vel å ta ul av egglederne?

Skrevet

Vi drar rett opp på Riksen når pjokken er putta i seng... stoler ikke på legevakten... Det må da være EN på Riksen som kan hjelpe meg!

Skrevet

Gjør det, har de sånn kvinneklinikk der? Da hadde jeg dratt dit, for der har de jo ul utstyr.

Stakkers vennen min. Håper det ikke er noe, men kanskje du skal bli sykmeldt ut denne uka? Når du har så vondt.

Send meg en melding når dere har vært der da, kommer til å tenke på deg hele kvelden.

Drar snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...