Gå til innhold

Non-stop djuice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det abonnementet her ?

Hva betaler du i måneden ( med fastprisen 299 + ringetid) ?

Jeg trodde liksom at det kom til å bli så veldig billig med 299 i mnd da ... og har ikke ringt så veldig mye heller - 419 må jeg betale...

Og hvor ofte får man regning ? Jeg begynte å bruke mitt abonnement 14. februar og fikk regning idag... står at den er for perioden 14.02.08 - 22.03.08. Er det forhåndsbetaling og når kommer da neste regning ??

Skulle aldri ha bytta fra One Call.......arg !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dette abn....det lønner seg nok for meg i og med at jeg sender vannvittig mye meldinger he-he...

Jeg får regning 1 gang i mnd....nå har jeg ikke fasttelefon lenger...så jeg betaler ca 1200.- i mnd...syns det er vannvittig mye penger....

Var inne på en eller annen side---var det telefonpriser.no eller noe lignendes....og da havnet jeg ut med riktig abn....

Skrevet

Jeg har det abo, og det er helt perfekt! Jeg sender mellom 12-1500 mld pr mnd, og ringer lite. Hos meg går regningene fra 28. til 28. hver mnd, og ligger på rundt 400 kroner.

Har hustlf jeg da, og frifamilie med barna og bestevenninna mi. I tillegg har jeg kjøpt en chess pakke, hvor jeg har lagt til mamma, tante, søskenbarn og ei venninne som jeg ringer gratis til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...